Οδηγίες εγκατάστασης Απομακρυσμένης υποστήριξης
(remote υποστήριξη G&G Cas Dept)
Στην οθόνη σας εμφανίζεται:
Στη λίστα αριστερά κάντε κλικ στη "Θέση Υποστήριξης" που θα σας
δώσει η G&G και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο "Σύνδεση με τη G&G"
για να ενεργοποιήσετε την απομακρυσμένη υποστήριξη της G&G.
Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε κάποιο τείχος προστασίας (firewall), πρέπει
να επιτρέψετε στην εφαρμογή G&G Remote Support να έχει πρόσβαση στο Internet.
Το σύστημα remote support της G&G μπορείτε να το κατεβάσετε και σε μορφή zip
από τη διεύθυνση: http://www.access-databases.gr/support/rc/rc.zip